Wat gaat er goed en wat kan er beter?

SFT start klantenonderzoek

Sociaal Fonds Taxi is er voor iedereen die in het taxivervoer werkt. We doen met elkaar ons uiterste best om onze dienstverlening en producten zo goed mogelijk af te stemmen op de wensen van onze klanten. We zijn erg benieuwd hoe dit wordt ervaren door onze klanten. Welk beeld hebben zij van Sociaal Fonds Taxi en wat vinden zij van onze bereikbaarheid, deskundigheid of adviezen? Met andere woorden: wat gaat er goed en wat kan er beter?

Om hier meer inzicht in te krijgen start eind oktober ons klantenonderzoek. Dit onderzoek wordt uitgevoerd in samenwerking met Effectory, een onafhankelijk bureau gespecialiseerd in klantenonderzoek. We hebben een korte vragenlijst opgesteld die we zullen voorleggen aan zowel werkgevers als werknemers uit de taxibranche. Het onderzoek levert ons waardevolle informatie op waarmee we onze klanten (nóg) beter van dienst kunnen zijn.

Steekproef

Via een steekproef worden de deelnemers bepaald. Daarom ontvangt niet iedereen een vragenlijst. Begin december zijn de resultaten bekend en zullen we deze publiceren. Onder de deelnemers verloten we tien VVV-bonnen ter waarde van € 25.

Vragen?

Wilt u naar aanleiding van het onderzoek iets bespreken, dan kunt u contact opnemen met de helpdesk van Effectory via of telefonisch (tijdens kantooruren) op 0800 – 33 33 286. 

 Naar boven